srijeda, 28. svibnja 2014.

Pita sa višnjama

Sastojci:


600 gr očišćenih višanja
1 paket kora ( 500 gr )
6 kašika griza
12 kašika šećera ( po ukusu )
100 ml vode
100 ml ulja
šećer u prahu za posipanje

Priprema:


Zagrejati rernu na 200 stepeni.
Odvojiti kore, po 3. Ja sam dobila 6 gomila.
Pripremiti višnje, griz i šećer.
Meni je najbolje kad su višnje polu zaledjene, jer sav onaj sok puste u pitu dok se peče.
Višnje, griz i šećer pomešati.
Svaku koru premazati pomešanim uljem i vodom, pa na jedan kraj naneti dve šake višanja i dve šake šećera i griza, onako rukom iz činije.
Ja  postavim višnje onako uvaljane u šećer i griz pa uzmem rukom i pospem po celoj kori šećer i griz.
Uviti i poslagati u pouljen pleh.
Ostatak vode i ulja preliti preko poslaganih rolatića.
Ako vidite da su malo suvlji slobodno prelijte sa još malo vode i premažite uljem, tanko odgore.
Stavite da se peče, otprilike 20 minuta ili dok ne porumeni.
Pečenu pitu sa višnjama prohladite, pa poslužite ili u drugom slučaju, kao što je moj, secite tako vrelo pa grickajte okolo, fil je veoma vreo, ali ja ne mogu da čekam.
Prijatno.